?

Log in

No account? Create an account

Susan


January 2nd, 2002

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
so my mom's on the phone with a customer and she asked them "is it gonna sit on a shelf?" but what she actually said was "is it gonna shit on a self?" haha! i started cracking up. she's like "be quiet susan!" and she starts laughing on the phone. too funny.

i'm so easily amused.

* * *
i'm gonna be a good girl and go to bible study tonite... i haven't been in a long time.

but i feel like crap. my whole body hurts. i seriously think i pulled a muscle in my back or something. oh well.

so yeah. work has been super busy today.

that's it.

* * *
* * *

Previous Day · Next Day